utorak, 7. kolovoza 2007.

Grepo - Dosta mi je svega, ja uskoro bušim tunel kroz Biokovo

Stvarno mi je više dosta svega i obećanja i otezanja. imali su vremena dogovoriti se, raskinuti koncesiju, učiniti bilo što, no to još nisu učinili, a ja sam se naslušao pustih izjava, tunel kreće, tunel će se raditi, država će ga izgraditi i tako dalje. Uostalom imam sve valjane dozvole, koncesija mi još traje, nema toga papira koji je sporan. imam i novac ja ću sam krenuti u ustvarenje sna generacija i generacija Zabiokovljana i imoćana, i u ostvarenje moga sna. A taj san je proboj tunela sveti ilija kroz Biokovo. Ovo nam je u kratkom telefonskom razgovoru u jednom dahu rekao gospodina Ljubo Grepo direktor Mediteran union tunel d.d. još uvijek aktualnog koncesionara za probijanje tunela kroz Biokovo. Na pitanje, može li nam detaljnije objasniti svoju, ipak, neočekivanu odluku, gospodin Grepo nam je obećao i razgovor, koji je, nažalost, otkazao u posljednji trenutak, zbog, kako, kaže hitnog odlaska u Zagreb. Pitali smo ga da li je to vezano uz tunel, Grepo je bio kratak. Javljam vam se sigurno u ponedjeljak i znat ćete više o svemu. Podsjetimo se. 24. prosinca 2004. na velikom skupu u samom podnožju Biokove uz nazočnost nekoliko tisuća znatiželjnika, a i brojnih političara i Saborskih zastupnika, ispaljena je prva mina na budućem portalu tunela.Najavljeno je njegovo otvaranje krajem lipnja 2007. paralelno s radovima na izgranji autoceste kroz Zabiokovljke.No, od toga do danas ništa.Uplitanjem, kako reče Grepo i stranih obavještajnih službi, slabokrvnosti domaće politike, radovi su obustavljeni.Obećala je država preko Županije raskinuti koncesiju, vratiti Grepi uplaćenih 550 tisuća dolara, no i od toga ništa. Nekoliko puta, kako je do sada izjavljivao Grepo, najavljeni su razgovori o konkretizaciji podlova oko tunela, no i to se izjalovilo. Premjer SAnader je u nekoliko navrata ozbiljno najavljivao izgradnju tunela i preuzimanje koncesije u ruke države, ali kako reče Grepo, njemu koji ima i valjanu koncesiju i sve dozvole uključujući građevinsku i sve studije zaštite okoliša, nitko ni riječi. Sve to, kako ističe, ponukalo ga je da krene sam u izgradnju tunela, jer je za to krajnji trenutak.Već sredinom slijedeće godine autocesta dolazi u Zagvozd tik do portala budućeg tunela.Ogromne gužve koje su vidljive i ovoga ljeta na relaciji Šestanovac-Dupci, Šestanovac, -Zagvozd-Vrgorac, samo su upozorenje da se tunel mora graditi. Hoće li nenadni odlazak Grepe u Zagreb donijeti neke bitne promjene oko početka izgranje tunela, ili će Ljubo Grepo, kako i najavi ovih dana početi s probijanjem tunela kroz Biokovo.
Objavio Radio Imotski